گواهی پایان دوره برای دوره های آموزشی الکترونیک از انجمن AESA

فیس بوک
توئیتر
لینکدین
واتس آپ
تلگرام

یکی از مهمترین مواردی که برای شرکت در دوره های آموزشی همواره مدنظر شرکت کنندگان میباشد کسب گواهی های پایان دوره میباشد. در نظر داشته باشید که گواهی های پایان دوره ای که توسط ما صادر میشود برای تائید گذراندن دوره آموزشی توسط شما است و هیچ شرکت و یا نهادی در قبال آن مسئولیت حقوقی نخواهد داشت. این بدان معنی است که باشگاهها و یا مراکز مختلف در تائید و یا رد مدارک صادر شده توسط ما اختیار کامل را خواهند داشت.

ما به هیچ عنوان کارت مربیگری صادر نمیکنیم. کارتهای مربیگری تنها توسط فدراسیون ها و یا انجمن های زیر نظر فدراسیون ها و یا وزارت ورزش قابل ارائه میباشد.

در واقع این شما هستید که میتوانید اثبات کنید در کاری که وارد آن شدید تخصص و مهارت لازم را دارید یا خیر. توصیه میکنم در هر دوره ای که شرکت میکنید چه در این مرکز و چه در جای دیگر همواره مطالعه بعد از آن و به روز رسانی خود را فراموش نکنید. شما با اطلاعات و دانش خود باید به دیگران سرویس دهید نه با استفاده از مدرکتان.

 

نحوه صدور گواهی پایان دوره

شما بعد از گذراندن دوره های آموزشی ما در انتها باید بر روی گزینه درخواست صدور گواهی کلیک نمائید. اسم و مشخصات خود را به صورت کامل وارد نمائید و درخواست را ثبت فرمائید. بین یک تا ده روز گواهی شما صادر میشود و به صورت فایل پی دی اف با کیفیت بالا در پنل کاربری شما قرار داده میشود.

 

آزمون برای کسب گواهی

مقاله پیشنهادی برای شما:   تمرینات اینتروال با شدت بالا HIIT

در حال حاضر تنها گذراندن دوره آموزشی برای دریافت گواهی کفایت میکند و نیاز به شرکت در آزمون خاصی نخواهد بود.

 

زبان گواهی ها

گواهی پایان دوره به دو زبان ارائه میشود. یک گواهی از انجمن AESA  و به زبان انگلیسی و یک گواهی هم به زبان فارسی و از طرف آکادمی علوم ورزشی دکتر علیرضا صادر خواهد شد.

 

در صورتی که سوالی در زمینه صدور گواهی ها دارید میتوانید در زیر همین مقاله مطرح فرمائید. همچنین در صورتی که سوالات خود را در بخش مشاوره از پنل کاربری مطرح فرمائید از سوی دکتر امانی به آن پاسخ داده میشود.

نحوه برگزاری دوره های آموزش الکترونیک ما

ما از پیشرفته ترین سیستم آموزش الکترونیک دنیا برای برگزاری دوره های آموزشی خود استفاده میکنیم. در حال حاضر این آکادمی تنها مرکز آموزش الکترونیک در حوزه های مختلف علوم ورزشی و تغذیه در ایران و جهان است که به زبان فارسی این دوره ها را برگزار میکند. نمونه کیفی این دوره های آموزشی در هیج جای دیگری یافت نمیشود.

 

با سپاس از همه شما دوستان عزیز

امتیازدهی

دکتر فیزیولوژی ورزشی از دانشگاه UPM

 برنامه ها و مشاوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *