فیت پارس: راه اندازی پایگاه آنلاین پرسش و پاسخ در علوم ورزشی

فیس بوک
توئیتر
لینکدین
واتس آپ
تلگرام

فیت پارس یک دانشنامه جامع آنلاین در علوم ورزشی است

ضرورت داشتن صفحات آنلاین که در آن متخصصان و افراد صاحب نظر بتوانند پاسخگوی سوالات و نیاز های جامعه در مسائل مختلف از جمله علوم ورزشی باشند همواره در کشور ما یک نیاز ضروری بود. خیلی وقتها صفحات در شبکه های اجتماعی به صورت فرد محور تا حد زیادی بار این رسالت را بر دوش میکشیدند و هنوز هم فعالیت میکنند ولی شبکه های اجتماعی از دو نگاه مشکل را صورت کامل حل نمیکردند:

سیستم پرسش و پاسخ فیت پارس

1- این شبکه ها هر چند گاه از دسترس خارج میشوند و اطلاعات به راحتی از بین میرود

2- این شبکه ها به صورت فرد محور بوده و سایر متخصصان رقبتی به فعالیت در آنها نداشته اند.

از این رو بود که ما شبکه مجازی و دانشنامه ورزشی فیت پارس را از سالهای گذشته در بستر وب پیاده سازی کردیم تا افراد بتوانند به راحتی سوالات خود را بپرسند و افراد صاحب نظر نیز به راحتی بتوانند به این افراد جواب داده و در صورت نیاز بحث از سوی چند نفر هم در جریان باشد. از مزایای مهم این سیستم این است که کلیه نوشته ها در معرض دید عموم قرار میگرد و نظارت با عموم است. این مطالب در موتور جستجوی گوگل هم قرار میگیرند تا به راحتی افراد بتوانند آن را بیابند. و سوم اینکه هر کسی میتواند با ثبت نام در پایگاه و یا بدون ثبت نام هم فعالیت کند. پروفایل خود را بسازد و از این طریق با افراد و حتی مشتریان ورزشی خود هم ارتباط داشته باشد. مربیان میتوانند دانش خود را در این پایگاه از طریق پاسخهایشان به دیگران بشناسانند و از علم سایرین نیز استفاده نمایند.

مقاله پیشنهادی برای شما:   تست پلانک: وضعیت بدنی شما به چه صورت هست؟

بر خلاف شبکه های اجتماعی، این پایگاه فرد محور نیست و ما تنها بر روی مسائل فنی و احتمالا ویرایش برخی مطالب غیر مرتبط اقدام میکنیم و در سایر بخشها تنها نظارت خواهیم کرد تا مشکلی برای کاربری پیش نیاید. شما از همین امروز میتواند با پیوستن به دانشنامه علوم ورزشی فیت پارس توانایی خود را به عنوان یک مربی، ورزشکار، دانشجو و یا یک استاد مطرح نمائید و با پاسخ به سوالات و مشکلات دیگران باعث رشد و شکوفایی جامعه علمی ورزشی کشور گردید.

در دانشنامه آنلاین علوم ورزشی فیت پارس همواره همه افراد در همه سنین و جنسیت ها با زبان فارسی مخاطب ما میباشند. شما نیز هم اکنون میتوانید به این جامعه زیبا بپیوندید. این شبکه بر پایه پرسش و پاسخ بوده و بهترین پاسخ ها نیز توسط کاربران برگزیده میشود.

ورود به دانشنامه فیت پارس

سالم باشید

امتیاز 11
اشتراک‌گذاری

دکتر فیزیولوژی ورزشی از دانشگاه UPM

 برنامه ها و مشاوره

یک نظر

  1. رشید فتحی پاسخ

    سلام وقت بخیر
    امیدوارم حالتون خوب باشه دکتر عزیز
    میخاستم ببینم که دوره جدیدی راجع به علم تمرین(البته بصورت کامل و جامع از همه نظر) جهت مربیان بدنساز و برنامه ریز تیم ها در رشته های مختلف ورزشی.. دارید؟ یا اینکه دوره ای برگزار کنید یا درنظر داشته باشید؟
    ممنون میشم جواب بدید
    متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *