دکتر علیرضا | به وب سایت جدید ما خوش آمدید

فیس بوک
توئیتر
لینکدین
واتس آپ
تلگرام

با درود و احترام خدمت همه شما همراهان همیشگی.

سالیان سال است که در خدمت شما دوستان در فضای مجازی به فعالیت مشغول هستیم. از سال 1390 با مجله علوم ورزشی myfitroad.com  شروع به فعالیت کردیم و سپس سایتهای پشتیبان همچون پارس جیم و فیت پارس هم به آن پیوستند. در سالیان اخیر جهت ارائه خدمات بهتر به شما دوستان عزیز تصمیم گرفتیم که سایتها را ادغام کنیم و در روشی جدید سایت را هدایت کنیم. بدون شک بیش از یک دهه تجربه فعالیت در دنیای مجازی ما را در این مسیر همراهی نمود. در سایتی که هم اکنون در دسترس شما میباشد سعی کردیم مطالب کاربری و دوره های آموزشی که در کمتر جایی وجود دارد را در اختیارتان قرار دهیم. همچنان که بیش از 20 سال تجربه فعالیت دانشگاهها به عنوان هیات علمی و مدیریت در سطوع مختلف، پشتوانه علمی محکمی برای این سایت خواهد بود تا کاربران عزیز بتوانند با اطمینان بیشتری از امکانات سایت استفاده نمایند.

بدون شک اگر همراهی و بازخوردهای شما نباشد ما نیز قادر به ادامه این راه سخت نخواهیم بود.

در سایت جدید برخی از امکانات کاربردی به شرح ذیل وجود دارد.

1- بخش پشتیبانی و مشاوره: که توسط شخص بنده مدیریت میشود. به کلیه سوالات توسط خود پاسخ داده میشود. همجنین برای سفارش برنامه تمرین و تغذیه نیز میتوانید در بخش پشتیبانی درخواست خود را مطرح فرمائید.

2- بخش آموزشهای آنلاین:  تجربه چندین سال فعالیت دانشگاههی من را بر آن داشت که بهترین آموزشها را برای شما پیاده سازی کنم که امیدوارم استفاده فرمائید.

مقاله پیشنهادی برای شما:   اطلاعیه در زمینه تغییرات در سیستم آموزشی - مرداد 1401

3- برنامه های تمرینی: بهترین برنامه های تمرینی به صورت آنلاین در این وب سایت در دسترس شما قرار خواهد داشت. برنامه هایی که جایی دیگر قابل دسترس نیست و نخواهد بود.

4- آزمونها و تستها:  برخی از کاربردی ترین و بهترین تست ها و آزمونهای آنلاین برای اولین بار در کشور در این سایت پیاده سازی شده است.

5- بلاگ: برخی از نوشته های مهم را هر چند بار در این بخش منتشر خواهم کرد.

 

امیدواریم که وب سایت جدید با امکانات کم نظیری که در اختیار شما قرار داده بتواند راهگشایی باشد برای همه شما عزیزان

ارادتمند

دکتر علیرضا امانی

امتیازدهی

دکتر فیزیولوژی ورزشی از دانشگاه UPM

 برنامه ها و مشاوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *